כלכלה ומחקר בנושא צרכנות

 
 
 

מחלקת כלכלה ומחקר

המחלקה אחראית על ניתוח שווקים, זיהוי תופעות ותחומים מורכבים מבחינה צרכנית ועריכת סקרים ומחקרים תומכים לעבודת הרשות.
 

תפקידי היחידה

  • ניתוח שווקים, איתור כשלים וזיהוי תופעות הדורשים את התערבות הרשות. הניתוח מתבסס על שימוש במגוון כלים בהם ניתוח נתונים מהארץ ומהעולם, השוואות בין לאומיות, שימוש במחקרים ומודלים בתחום הגנת הצרכן ועוד.
  • ליווי מקצועי של אגפי הרשות השונים ותמיכה על פי צורך
  • ביצוע סקרי צרכנים התומכים בעבודת הרשות- הסקרים מסייעים בכל שרשרת עבודת הרשות- החל מזיהוי בעיות צרכניות, המשך באומדן היקף ונזק התופעות וכלה בבחירת והכוונת הנושאים לטיפול הרשות. 
  • בנית כלים ומדדים לביצוע  בקרה ומדידת תפוקות של פעילות הרשות.
  • ביצוע הערכות וניתוח עלויות, תועלות והשפעות משקיות של מדיניות צרכנית.

לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו