הגשת תלונה

 
 
 לצורך טיפול יעיל בפנייתך עליך לציין את הפרטים הבאים:
  • שם מלא
  • פרטי התקשרות (כתובת מגורים, כתובת דואר-אלקטרוני, טלפון).
    • פרטי האירוע המלאים: שם בית העסק, כתובתו ומספר הח.פ/ע.מ (רשום על החשבונית), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
      עליך לצרף לפנייתך מסמכים רלוונטיים כגון: חוזה עסקה, קבלות וחשבוניות, מכתבי פנייה לבית העסק, תמונות וכל חומר אחר אשר רלוונטי למקרה.

 

פרטי יצירת קשר:

  • מען למכתבים: רחוב בנק ישראל 5, ירושלים 91036​
  • מענה טלפוני: בימים ראשון ורביעי בשעות 10:00-12:00 במספר 02-5396000.

 

 



לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו