הגשת תלונה

 
 
הרשות הינה רשות אכיפה ולכן פניות מתקבלות רק בכתב ואין אפשרות למתן מענה אנושי.
 

לצורך טיפול יעיל בפנייתך עליך לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא
  • פרטי התקשרות (כתובת מגורים, כתובת דואר-אלקטרוני, טלפון).
    • פרטי האירוע המלאים: שם בית העסק, כתובתו ומספר הח.פ/ע.מ (רשום על החשבונית), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
      עליך לצרף לפנייתך מסמכים רלוונטיים כגון: חוזה עסקה, קבלות וחשבוניות, מכתבי פנייה לבית העסק, תמונות וכל חומר אחר אשר רלוונטי למקרה.

 

פרטי יצירת קשר:

  • פקס לתלונות: 02-6662590
  • מייל לפניות הציבור: cpfta@economy.gov.il
  • מען למכתבים: רחוב בנק ישראל 5, ירושלים 91036​


לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
שתף/שמורשתף
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו