כלים ומאגרי מידע

כלים ומאגרי מידע

כלים ומאגרי מידע

 
     
 

 איסור הטעיית הצרכן

 
 
 

(סעיף 2 לחוק)

מטרתו של איסור זה להבטיח כי הצרכן יקבל מידע מלא ואמיתי טרם ביצוע העסקה.

איסור ההטעיה חל על כל מעשה או מחדל לרבות פרסומת, העלול להטעות צרכן ביחס לכל ענין מהותי בעסקה. על פי החוק אין צורך בהטעיה למעשה ודי שהמעשה או המחדל עלולים להטעות.

רשימת העניינים הנחשבים לפרטים מהותיים בעסקה כפי שמופיעים בסעיף 2 בחוק איננה רשימה סגורה ביניהם למשל: הטיב, המהות של הנכס והשירות, תנאי הביטול של העסקה וכו'.



לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו