כלים ומאגרי מידע

 
     
 

 כחול לבן בערוץ הילדים

 
 
לקראת חג החנוכה השיק מטה כחול לבן במשרד הכלכלה קמפיין מיוחד לילדים לעידוד קניית מוצרים ישראלים, במסגרת שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים.

הקמפיין הינו מהלך משלים לפעילות הסברתית מתמשכת לילדים ולנוער, במסגרת פעילות חינוכית להעדפת תוצרת הארץ בבתי הספר וערוץ כחול לבן באינטרנט לילדים בפורטל על הגובה

 


המטה מייחס לקהל היעד הצעיר חשיבות עליונה, מתוך הבנה שלילדים יש השפעה רבה על החלטות הקניה של התא המשפחתי כולו.

 

הקמפיין מציג שלושה סרטונים בכיכובם של דנה פרידר ועודד פז כוכבי ערוץ הילדים.


הסרטונים מציגים תהליכי ייצור הומוריסטיים באווירה של גאווה לאומית - דנה ועודד מפעילים סרט נע של תהליך ייצור, כאשר רכיב מסוים בתהליך איננו מייצור ישראלי הוא נעצר עד להחלפתו.

 

שלושת הסרטונים מייצגים תחומי צריכה שונים: האחד מעולם הטואלטיקה - מוצרי כביסה, סבונים ובגדים, השני מעולם מצרכי המזון והשלישי מעולם הצעצועים.

 

הקמפיין מסביר לילדים כיצד לזהות מוצרים כחול לבן - באמצעות "תו מיוצר בישראל" ומסיים בסלוגן: בשבילי, רק ישראלי.​​

 

 

​​

 

 

​​

 

 

​ ​

 

 

לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו