כלים ומאגרי מידע

 
     
 

 יום כחול לבן בכנסת ישראל- יום של חג!

 
 
ביוזמת משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים, הסתדרות העובדים החדשה ושדולת 'כחול לבן' בכנסת, כנסת ישראל לבשה ביום שלישי ה 11/02/14 'כחול – לבן' והצדיעה לתעשייה והתוצרת הישראלית.

גם כנסת ישראל מצדיעה היום תעשייה ולתוצרת הישראלית!
 
ביוזמת משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים, הסתדרות העובדים החדשה ושדולת 'כחול לבן' בכנסת, כנסת ישראל לבשה ביום שלישי ה 11/02/14   'כחול – לבן' והצדיעה לתעשייה והתוצרת הישראלית
 
יום ההצעדה השנתי לעידוד התעשייה הישראלית והתוצרת המקומית  צוין ביום שלישי ה 11/02/14 בהצלחה רבה במשכן הכנסת וכלל מגווןשל  אירועים, דיונים מיוחדים וחגיגיים בוועדות הכנסת.
 
במהלך היום המיוחד התקיימו בכנסת שלל פעילויות לציון האירוע החגיגי:

  • בדיון מיוחד במליאת הכנסת.
  • תערוכת תוצרי ילדי בתי הספר. 
  • מיצג כרזות היסטוריות לעידוד צריכה 'כחול לבן'.
  • טקס חגיגי לציון יום "כחול לבן". 
     

 
kns1.png

הטקס החגיגי, נערך  בהשתתפות יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, שר הכלכלה, נפתלי בנט, יו"ר האופוזיציה, חה"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, נשיא התאחדות התעשיינים, צבי אורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, ראש מטה כחול לבן והמשנה למנכ"ל משרד הכלכלה, ינון אלרועי, שרי הכלכלה (התמ"ת) לדורותיהם, חברי כנסת, בכירים בפקידות הממשלתית וכ- 200 תלמידים מכל הארץ.  

במהלך היום ניתן היה לצפות בפעילויות ובדיונים בהשתתפות פעילה או דרך שידורים ישירים מערוץ הכנסת [99] או דרך אתר ערוץ הכנסת וכן לקבל עדכונים שוטפים מתוך עמוד הפייסבוק של קונים כחול לבן.
 
לכל אורכו של היום גם התקיימו דיונים מיוחדים בוועדות הכנסת השונות: ועדת החינוך, הכלכלה והעבודה.
 

כמה עובדות שכדאי לדעת

היום החגיגי ציין פעילות ממושכת וארוכת טווח הנעשית בתחום עידוד צריכה ישראלית לכל אורך השנה, למעלה מ 850 בתי עסק ישראלים כבר הצטרפו לתו מיוצר בישראל ומציגים את מוצריהם בקטלוג כחול לבן.
 
  • 88% מאזרחי ישראל יעדיפו מוצר כחול לבן.
  • 75% מהאוכלוסיה מכירה את תו מיוצר בישראל.
  • 42% רוכשים הרבה יותר מוצרים כחול לבן בהשוואה לשנה שעברה.
  • 47% שוקלים להעדיף מוצר כחול לבן כשעומדים מול המדף בסופר.

 

אזרחי ישראל לא רק שמזהים את תו מיוצר בישראל, רבים מהם מעדיפים באופן מודע רכישת מוצרים ישראלים ועושים את ההקשר בין חשיבות הצריכה של מוצרים ישראלים לבין יצירת מקומות תעסוקה בישראל.

 

 
 kns2.png

 
לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו