Pic5.jpg

 
     
 

 שלושה שבועות [טעימים] של כחול לבן גם במרכולים בגרמניה

 
 
​גאווה ישראלית בטעם כחול לבן! רשת שיווק המזון היוקרתית ביותר בגרמניה הכריזה על "שלושה שבועות כחול לבן" ומייחדת אותם למוצרי תעשיית המזון הישראלית, הכול על טהרת כחול לבן!
 

היכן?

​רשת המזון הגרמנית היוקרתית - KAFER – מביאה אל הצרכנים הגרמנים את ישראל כחוויה קולינרית. ביוזמת מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה במינכן ומכון היצוא הישראלי, תקיים רשת השיווק הגרמנית "שלושה שבועות ישראל", במסגרתם ייחשפו הלקוחות הגרמנים למיטב התוצרת הישראלית בתחום המזון.
 

מתי?

​מרתון האירועים בסימן כחול לבן יתקיים בין התאריכים 30.6-17.7.14 למשך שלושה שבועות שלמים! במהלכם, ייחשפו עשרות אלפי צרכנים בגרמניה לתוצרת ישראל משובחת - ישירות או בעקיפין [באמצעות קטלוגים].
 

מה קונים?

​בין המוצרים הישראליים כחול לבן שניתן יהיה למצוא במהלך שלושת השבועות הקרובים: סוגי יין שונים , קרקרים, דברי מאפה איכותיים, תה לסוגיו השונים, מזון וממתקים אתניים, אגוזים, תמרים מיוחדים ועוד. במקביל במסעדה היוקרתית של הרשת יוגש גם אוכל ישראלי שיוכן ע"י השף הראשי שלה. לערב הפתיחה הרשמי של האירוע הוזמנו כ-400 אח"מים מצמרת הקהילה הפוליטית, הכלכלית והתרבותית של דרום גרמניה".

מוטי איש-שלום הציר הכלכלי בדרום גרמניה ואוסטריה: "מדובר ברשת המזון [חנויות, קייטרינג ומסעדות] האיכותית ובעלת המוניטין הגבוה ביותר בגרמניה-חברה בעלת מחזור של כ-100 מיליון יורו המעסיקה כ-700 עובדים ברשת חנויות הגורמה במינכן ובשירותי הקייטרינג המשובחים שלה בשאר ערי גרמניה ובמערב אירופה וכן ברשת מסעדותיה הידועות בערים ובשדות תעופה בגרמניה. שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם מכון היצוא הניב ביקור של משלחת קנייני מזון ויין ואף של השף הראשי מטעם הרשת, שנפגשו עם כ- 20 יקבים ולמעלה מ-30 חברות מזון ישראליות.

 

כתוצאה מהביקור, החליטה הרשת הגרמנית על רכש יינות מחצי תריסר יקבים: טוליפ, רמת הגולן, הרי גליל, כרמל, רקנטי וטפרברג, כמו גם יבוא מתריסר יצרני מזון מעובד:ברט, ויסוצקי, אחדות, ממתקי מחרום, מעיין, אסיף, הלחמי, תנובת השדה, דרך התבלינים, חמים וטעים ,מעדני מיקי ושקרצי .
הרשת אף רוכשת כבדרך קבע מגוון פירות וירקות מישראל. מדובר בהיקף יצוא של מאות אלפי יורו, בתקווה כי הצלחת האירוע תוביל ליצוא על בסיס קבוע לרשת KAFER."

 


שי זריבץ' ממונה תחום אירופה במנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה: "היצוא לגרמניה בחמשת החדשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-758 מיליון דולר-עליה של אחוז[1%] לעומת התקופה המקבילה אשתקד והיבוא מגרמניה עלה בכ-5% ל-2,061 דולר. תחזית מינהל סחר חוץ לשנת 2014 היא היקף סחר [יצוא-יבוא] עם גרמניה של כ-6.7 מיליארד דולר -הגבוה ביותר באירופה"

 

החלטתה של רשת Kafer לאפשר חשיפה משמעותית למוצרים הישראליים עולה בקנה אחד עם הביקוש הגובר למוצרי מזון ישראלי שעונה על מגמות האיכות והבריאות הרווחות בשוק המזון בעולם ולביקוש הער ליין איכותי. החברות הישראליות המשתתפות בשבוע המזון נהנות מכרטיס ביקור יוקרתי שייפתח להן דלתות בקרב רשתות שיווק דומות ברחבי אירופה.

 

מוצרי תעשיית המזון כחול לבן נהנים משם טוב וביקוש גבוה באירופה ומתמודדים בשנים האחרונות עם תחרות רבה בשוק המזון העולמי ובהצלחה גדולה, נדמה כי אירוע "שלושה שבועות כחול לבן" הוא הבעת אמון של ממש בתוצרים של התעשייה הישראלית והמשק הישראלי, וההזדמנויות הגלומות בו להמשך שיווק תוצרת ישראלית, אליה יחשפו צרכנים גרמנים רבים בפעם הראשונה, לאורך זמן טומן בחובו פונטנציאל עסקי של ממש עבור מפעלי ויצרני מזון ישראלים רבים.

 


תוכלו גם אתם להתרשם מיצרני מזון ישראלים רבים עם תו מיוצר בישראל המציגים באופן קבוע את תוצרתם בקטלוג מיוצר בישראל.

לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו