משרד הכלכלה והתעשייה

 
     
 

 טיפול בפניות יצואנים

 
 
מערכת ניהול ובקרה של פניות היצואן הישראלי לנספחות המסחרית המבטיחה רמת שירות נאותה ומקצועית.

הטופס המקוון: פנייה לנספח המסחרי

הטופס המקוון נועד לסייע לנספחים המסחריים להעניק ליצואנים שירות מיטבי ולקצר את זמן המענה לפניות. הטופס כולל את המידע הראשוני, שעל היצואן להעביר, כדי לאפשר לנספח להתחיל לטפל בפנייה.

באמצעות מערכת ניהול הפניות, מטה המינהל לסחר חוץ בישראל יכול לעקוב גם הוא אחר הפניות המתקבלות ולפקח על איכות ומקצועיות השירות הניתן ליצואנים כמו גם על משך המענה.

סרגל הכלים הנדרש למילוי טופס

​על מנת למלא טופס מקוון יש להתקין סרגל הכלים. סרגל זה הינו תוספת של שירות הטפסים הממשלתי ויש להתקינו על מנת למלא טפסים מקוונים שונים, הנדרשים לפניות למשרדי הממשלה.

הערות כלליות

  • לא ניתן לפנות ליותר מ- 5 נספחויות בחודש.
  • לא ניתן לפנות לאותה נספחות פעמיים באותו חודש קלנדרי.

משך הטיפול בבקשה

​לאחר משלוח הבקשה יתקבל מייל, שיכלול את מספר הפנייה שלכם והתחייבות לחזור אליכם עם מענה בתוך 7-14 ימי עבודה. מקרים מסובכים ומורכבים עלולים לקחת יותר זמן, אך גם על כך תקבלו הודעה מראש.
לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
 

הנחיות, נהלים והוראות

חפש סניף לקבלת השירות
select
שם הסניף:בנין ג'נרי
כתובת:בנק ישראל 5, ת.ד. 3166, ירושלים, 9103101
טלפון:*2290
מענה טלפוני:
ימים א-ה 9:00-15:00